8 Ocak 2013 Salı

Haylaz Hayatımın Kan İzleri Şarkı Sözleri

hadii

Bir elvedanla son bulan hayatımın kan izleri
sokaklarında boş gezen bu adamın harbı yok feri
Unuttu gülmeyi dolup taşarken özlemi
Bi kez kırıldı sol yanım be sence farkedermi ki
uzaklaşıp giden bi dönülmez bi yoldayım
önümde bi çok engelim var anladın mı aşamadım
bi gelde gör bu genci 20 oldu bak yaşım
Fakat tam 50 yaşındaydı damlayan bu gözyaşım
Nelerle karşılaştım anlatırsam aglarsın
Sus ve dinle sadece seninde canın yansın
Kerametin gözümde 5 kuruş bi degeri yok
Dokunma kanadı kırılmış bi kuş misali yanlızım
Ölüm kokan sokaklarımda kanlı gözlerim benim
Bugunde ölmedim ölüm yakında biliyorum
Yanlışın peşinde koştururken anladım
Ben her sözümde dert yanarken o Kahpe gülüyordu
Bir sözüm var her zaman içimde kaldı diyemedim
Birazda olsa sen bu yılların peşinde koş derim
Yalancı gözlerinde mahvolan bi benliğim
Buğün neden mi yazıyorum sormayın be boşverin
Dudaklarımda ismi kahpe oldu küfrederdim
Akşam oldu bak bugunde nedensizce akla geldin
Hiç bi degeri yoktu yıllanan bu sevgimin
İçimde kalmasın benim ne var ne yoksa söyledim
Çok içmek istemezdim odam dumanla dolsun
En güzel kafam seninle bi parça senden olsun
İstedinde vermedim mi hazırdım ölmeye
Birkez ölüp giderdim oysa binkez ölecegime
Kapat bu defteri karanlık olsun her taraf
Güneş mi dogu sanki lan görmedim ben hiç sabah
Yarınlarım görünmez oldu bildigim kadar
Esaretim tüm alemin dilinde olsa kaç yazar
Mutlu sanıyolar kafam kıyak duman kokar
birkez yüzüm gülünce dert keder kapımda yas tutar
Silinmiyor seninle kirlenirdi sayfalar
Yazıkkı boşyereydi onca yazdığım bu satırlar
Şerefsizin yüzünden ağlarım be kimbilir
Bu son dumanda saklı herşey kolaysa gel bitir
Düşürse tek bir yaş hüzün kederle birleşir
Bu duygular karanlıgın efendisiydi sersefil
Nihayetinde küstüğüm hayatımın son izleriydi
Son bakıştı lan bu sonra sende gitmeliydin
İçimde kor yanar ve kabus oldu her gecem benim
Bir başkayım bugun nedense böyle gitmeliydim
susarsam olmuyor bu derdim harbi bitmiyor
Fakat yazınca haykırışlarım seninle başlıyor
Şimdi gidiyorum yok bir dönüş ve yok bi yol
Biter bigün bu sahne belki son bulurdu belki bu rol

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder